MITSUBISHI K4C, K4D, K4E, K4F- DT korbowód, wał korbowy, blok silnika
Korbowód oraz wał korbowy MITSUBISHI K4C, K4D, K4E, K4F- DT z miniładowarek, minitraktorków.
MITSUBISHI K4C, K4D, K4E, K4F- DT tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do MITSUBISHI K4C, K4D, K4E, K4F- DT. Tulejki korbowodowe do silników MITSUBISHI K4C, K4D, K4E, K4F- DT i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu i wału korbowego do silnika MITSUBISHI K4C, K4D, K4E, K4F- DT sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Na kadłubie rozrusznika przymocowany jest za pomocą śrub włącznik elektromagnetyczny. W osłonie włącznika znajdują się dwa uzwojenia - uzwojenie grubsze służące do wciągania ruchomego rdzenia oraz uzwojenie cieńsze, które ma za zadanie utrzymanie „rdzenia w krańcowym położeniu. Przy naciśnięciu na przycisk rozrusznika prąd zaczyna płynąć przez obydwa uzwojenia. Pod wpływem pola magnetycznego rdzeń zaczyna przysuwać się do nieruchomego rdzenia i za pomocą cięgła porusza dźwignię dwuramienną. Dźwignia przesuwa bęben, który przez sprężynę naciska na pierścień umieszczony wewnątrz koła zębatego.