Panewki wału MITSUBISHI K3E, K3F
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego MITSUBISHI K3E, K3F z miniładowarek, minikoparek.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników MITSUBISHI K3E, K3F mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału MITSUBISHI K3E, K3F).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych MITSUBISHI K3E, K3F oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe MITSUBISHI K3E, K3F
- Panewki główne MITSUBISHI K3E, K3F
- Pierścienie oporowe MITSUBISHI K3E, K3F
Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Pod naciskiem pierścienia koło zębate przesuwa się po śrubowych nacięciach wału, aż wejdzie w zazębienie z wieńcem koła zamachowego silnika i oprze się o pierścień oporowy. Dla ułatwienia zazębienia, zęby koła zębatego rozrusznika są na końcach ukośnie ścięte. W tym czasie rdzeń, przesuwając się w kierunku rdzenia, popycha drążek wykonany z brązu i zakończony tarczą. Tarcza łączy dwa główne zaciski włącznika. Po połączeniu głównych zacisków prąd przestaje płynąć w uzwojeniu służącym do wciągania. Rdzeń utrzymywany jest w krańcowym położeniu wskutek działania pola magnetycznego, wytwarzanego przez uzwojenie, przez które płynie tylko część prądu.