MITSUBISHI K3E, K3F korbowód, wał korbowy, blok silnika
Korbowód oraz wał korbowy MITSUBISHI K3E, K3F z miniładowarek, minitraktorków.
MITSUBISHI K3E, K3F tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do MITSUBISHI K3E, K3F. Tulejki korbowodowe do silników MITSUBISHI K3E, K3F i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu i wału korbowego do silnika MITSUBISHI K3E, K3F sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Dlatego też stosuje się przeważnie rozruszniki o napięciu 24 V. W tym celu albo cała instalacja elektryczna przystosowana jest do tego napięcia (silniki Leyland), albo instalacja jest 12 woltowa, a tylko przy rozruchu akumulatory łączy się szeregowo za pomocą specjalnego przełącznika. System ten stosowany jest najczęściej. Uruchomienie zimnego silnika niskoprężnego nastręcza nieraz - mimo słabego sprężania (6 at) - duże trudności. Uruchomienie silnika wysokoprężnego jest jeszcze trudniejsze.