Aparat zapłonowy, palec, kopułka MAZDA FE 2.0L
MAZDA FE 2.0L - aparat zapłonowy, palec, kopułka silnika, który znalazł zastosowanie wwózkach gazowo - benzynowych.
Wszystkie części zamienne do silników gazowo - benzynowych z wózków widłowych MAZDA.
Oprócz kopułki, palca oraz aparatu zapłonowego silnika MAZDA FE 2.0L oferujemy także inne części zamienne: tłoki, panewki, pierścienie, korbowody, głowice, uszczelki silnika itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Z teorii smarowania hydrodynamicznego wiadomo, że najkorzystniejszym układem geometrycznym sprzyjającym powstawaniu tarcia płynnego jest prostopadłe usytuowanie wektora prędkości poślizgu w stosunku do linii styku powierzchni. Układ ten występuje np. w łożyskach ślizgowych poprzecznych, w których prędkość poślizgu równa prędkości obwodowej czopa jest skierowana prostopadle do linii styku czopa i panwi, równoległej do osi łożyska. Dzięki temu w łożyskach tych występuje nie przerywany klin olejowy, powodujący zastąpienie tarcia mieszanego tarciem płynnym cieczy smarującej. Jeśli prędkość poślizgu skierowana jest wzdłuż linii styku, nie może powstać film olejowy na drodze hydrodynamicznej. W przypadku malejącej wartości kąta między kierunkiem wektora prędkości poślizgu a linią styku powierzchni maleje także możliwość wytworzenia tarcia płynnego.