Ciągnik Kubota L3940 części do silnika
Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA L 3940 występującego w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego ciągnika, traktora, oraz minitraktorka KUBOTA L3940.
Części do silnika KUBOTA L3940 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
W ofercie do KUBOTA L3940 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
Obsługujemy modele KUBOTA L3940 takie jak: L3940HST-C.
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
Czy wiesz, że...Nasilenie strat szczelinowych zależy oczywiście od rozmiarów tych szczelin. Czynniki konstrukcyjno ruchowe nie dopuszczają jednak do zmniejszania luzów pomiędzy wirnikiem a obudową poniżej określonych dopuszczalnych luzów granicznych, choćby ze względu na rozszerzalność cieplną materiałów tych części. Najskuteczniejszą metoda zmniejszania strat szczelinowych w sprężarce odśrodkowej lub w turbinie spalinowej polega na zwiększaniu wysokości łopatek. Z uwagi na małe stosunkowo wydajności turbosprężarek używanych do doładowywania samochodowych silników wysokoprężnych, z kolei stwarza to konieczność ograniczania średnic wirników. Wobec omawianych okoliczności, przy wymaganej obecnie wydajności turbosprężarki (średnio 0,1 do 0,2 kg/s powietrza), zadowalający stopień doładowania uzyskuje się tylko przez stosowanie turbiny spalinowej o bardzo wysokiej szybko obrotowości znamionowej (przeważnie w zakresie 35 000...80 000 obr/min, a niekiedy nawet więcej). Konstruowanie sprawnych i niezawodnie działających, turbosprężarek spalinowych o tak znacznej szybkoobrotowości znamionowej napotyka sporo trudności. Dotyczą one przede wszystkim ułożyskowania wałka obu wirników. Oprócz tego liczne złożone problemy stwarza konieczność dostosowania charakterystyki wydajności turbosprężarki do jej zadań, tak aby w całym zakresie użytecznych prędkości biegu silnika doładowywanie jego było prawidłowe, bez Względu na chwilowe obciążenie na wale korbowym oraz jego prędkość obrotowa.