Ciągnik KUBOTA L3940 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L3940. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L3940.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 3940 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L3940 takie jak: L3940HST-C.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Do turbiny turbosprężarki spaliny powinny dopływać możliwie najkrótszą drogą i bez gwałtownych zmian kierunku. Wskutek oporów przepływu oraz ochładzania się spalin maleje bowiem ich zdolność do wykonywania pracy użytecznej. Z tego względu prawie zawsze turbosprężarkę osadza się w sąsiedztwie kolektora wylotowego nawet jeżeli powoduje to znaczne zwiększenie wysokości obrysu silnika. Wykonanie: ssawnego i tłocznego kanału sprężarki ma raczej drugorzędne znaczenie, przy czym dąży się jedynie do maksymalnego zmniejszenia oporów przepływu powietrza oraz ograniczenia nasilenia odgłosów towarzyszących pracy sprężarki. Wobec bardzo dużych prędkości obrotowych wirników turbosprężarek doładowujących wymagane są szczególnie wielkie częstotliwości ich drgań własnych. Krytyczna prędkość obrotowa wirników, przy której następuje rezonans między drganiami wymuszanymi i własnymi turbosprężarki, powinna oczywiście znacznie przewyższać jej znamionową prędkość obrotową. Ponadto bezwzględnie wymaga się, aby w całym zakresie użytecznych prędkości biegu silnika, niezależnie od chwilowej prędkości obrotowej wału korbowego, turbosprężarka nie przejawia skłonności do jakichkolwiek drgań.