Kubota CT 4.134 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Kubota 4.134 Carrier, który możemy spotkać w agregatach chłodniczych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Kubota CT 4.134 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Kubota CT 4134 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Najczęściej stosuje się układ mocy zamkniętej, tj. układ złożony z dwóch przekładni jednostopniowych, jednej zawierającej badane koła zębate o małej szerokości i ogólnie niskiej wytrzymałości i drugiej - przekładni zamykającej o dym samym przełożeniu, ale odpowiednio większej wytrzymałości. Uzyskuje się to przez poszerzenie kół, stosowanie kół o zębach śrubowych, wykonanych z materiałów o największej wytrzymałości na złamanie i pitting. Przez odpowiedni dobór korekcji można też znacznie zwiększyć ich wytrzymałość na zatarcie w stosunku do badanej przekładni. Wobec wysokiej sprawności przekładni jednostopniowych straty mocy są małe, a więc moc silnika jest mała w porównaniu z mocą przepływającą przez przekładnie.