Kubota 4.134 pompa oleju
Pompa oleju do silnika Kubota 4.134, który znalazł zastosowanie w agregatach chłodniczych Kubota Carrier CT.
Oprócz pompy oleju silnika Kubota CT 4.134 Carrier sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, głowice, bloki silnika, tłoki, zawory głowicy itp.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz części do wszystkich silników Kubota 4134 Carrier CT, które są stosowane w agregatach chłodniczych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Istnieje wielka liczba różnorodnych maszyn do badania kół zębatych w warunkach laboratoryjnych. Najczęściej określa się na nich podstawowe cechy wytrzymałościowe kół, a więc wytrzymałość na złamanie zmęczeniowe, pitting oraz zatarcie. Ogólny układ stanowiska badawczego jest w większości przypadków taki sam, a różnice występują oczywiście w parametrach kół, sposobie ich obciążenia, smarowania itd. Tak na przykład, gdy chodzi o badanie pittingu, koła muszą być tak zaprojektowane, aby nie wystąpiło złamanie zęba lub jego zatarcie. Muszą więc wykazywać dostateczny zapas bezpieczeństwa na złamanie (mała liczba zębów), a także duży zapas bezpieczeństwa na zatarcie (małe prędkości poślizgu). Inne parametry nadaje się kołom, gdy chodzi o wytrzymałość na złamanie. Koła nie powinny „pittingować” w okresie badań. Stosuje się więc dużą liczbę zębów, co wydatnie obniża wytrzymałość na złamanie, za to podwyższa wytrzymałość na naciski i zatarcie.