Kubota CT 4.114 wał korbowy
Wał korbowy silnika Kubota 4.114 Carrier, który możemy spotkać w agregatach chłodniczych.
Wał korbowy wszystkich wersji silnika Kubota CT 4114, dostępny na miejscu, z naszego magazynu.
Oprócz wałów korbowych do silnika Kubota Carrier CT 4.114 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Ponadto liczba cykli powinna być 3 razy większa od liczby cykli, przy której nastąpiło złamanie zęba przy stopniu obciążenia zbliżonym do wytrzymałości trwałej. W zakresie krótkotrwałej wytrzymałości należy przeprowadzić badania przynajmniej na 5 próbkach. Większa liczba próbek jest wymagana, gdy zachodzi potrzeba opracowania wykresu zmęczeniowego w szerokim zakresie zmian obciążenia. Przy badaniach wytrzymałości zmęczeniowej zęba ogranicza się wielkość jam pittingowych do 8% czynnej powierzchni zęba, przy czym jamy pittingowe nie powinny występować w miejscu przełomu zmęczeniowego. Inaczej bowiem nie można stwierdzić czy powodem złamania zęba nie były jamy pittingowe.