Kubota CT 4.114 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Kubota 4.114 Carrier, który możemy spotkać w agregatach chłodniczych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Kubota CT 4.114 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Kubota CT 4114 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Przy badaniach wytrzymałości zmęczeniowej zęba dopuszcza się smarowanie zanurzeniowe na głębokość 2 do 3 modułów. Lepkość smaru w temperaturze 5'0° powinna wynosić 100 mm2/s (100 cSt), a temperatura pracy nie powinna przekraczać 75°C. Przygotowanie kół do badań. Koła wykonane ze stali ulepszanych (do 350 HB) należy przed pełnym obciążeniem dotrzeć przez okres nie większy niż 106 cykli, aby uzyskać ślad przylegania na całej szerokości koła. Docieranie odbywa się pod zmniejszonym obciążeniem. Zwykle stosuje się 25-35% obciążenia odpowiadającego spodziewanej wytrzymałości zmęczeniowej. Koła, które nie ulegną w tym czasie dotarciu należy odrzucić z próby.