Ciągnik Kubota BX2230 części do silnika
Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA BX 2230 występującego w miniciągniczkach oraz minitraktorkach.
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego miniciągniczka oraz minitraktorka KUBOTA BX2230.
Części do silnika KUBOTA BX2230 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
W ofercie do KUBOTA BX2230 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
Obsługujemy modele KUBOTA BX 2230 takie jak: BX2230D.
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
Czy wiesz, że...Rozpylacz PIN TAUX uważać można za szczególne wykonanie dławiącego rozpylacza czopikowego wyróżniające się zastosowaniem dodatkowego skośnego kanalika wylotowego. Komorę przelotową rozpylacza PINTAUX łączą z wnętrzem cylindra dwa kanaliki wylotowe, główny i skośny. Średnica kanalika głównego wynosi zwykle 1 mm, a kanalika skośnego około 0,2 mm. Ze względu na niesymetryczność dyszy wylotowej gniazdo rozpylacza tego typu powinno oczywiście zajmować ściśle ustalone położenie w stosunku do obudowy wtryskiwacza. Kiedy wskutek podwyższania ciśnienia w komorze głównej iglica oderwie się od przylgni gniazda i zaczyna unosić się w górę, przez wolny przelot przenika paliwo, które po prawie natychmiastowym wypełnieniu komory przelotowej usiłuje przedostać się do wnętrza cylindra. Najpierw, kiedy wznios iglicy jest jeszcze niewielki, dławik jej przesłania prawie całkowicie wlot głównego kanalika wylotowego. Trwa to przez względnie długi okres, zwany okresem wstępnego wtryskiwania. W okresie tym paliwo wytrysku je do komory spalania dwoma strumieniami wydobywając się z komory przelotowej przez kanalik skośny oraz przez wąską szczelinę między dławikiem iglicy oraz gładzią głównego kanalika wylotowego. Łączny przekrój przelotowy kanalika skośnego oraz pierścieniowej szczeliny wokół dławika jest znacznie mniejszy niż szybko powiększający się wolny prześwit między przylgniami gniazda i stożka uszczelniającego iglicy, wskutek czego wytryskujące wówczas ilości oleju napędowego ulegają bardzo silnemu zdławieniu.