Ciągnik KUBOTA BX2230 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA BX2230. Oferowana uszczelka głowicy występuje w miniciągniczkach oraz minitraktorkach KUBOTA BX2230.
Uszczelka głowicy do KUBOTA BX 2230 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA BX 2230 takie jak: BX2230D.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Strumienie paliwa wydostające się w okresie wstępnego wtryskiwania z dyszy wylotowej rozpylacza systemu PINTAUX różnią się jednak z rozpylacza PINTAUX. Kierunki rozpraszania się paliwa wytryskającego wewnątrz komory wirowej systemu HICARDO z rozpylacza zwykłego lub chwilowe przeloty kanalików wylotowych rozpylacza PINTAUX (z uwzględnieniem wskaźnika kontrakcji i oporów tarcia ciśnienie wtryskiwania 10 MPa) między sobą charakterem i skłonnością do rozpraszania się podczas wnikania w sprężane powietrze wirujące w komorze spalania. Struga wytryskująca z kanalika skośnego jest zwarta oraz odznacza się dość znaczną siłą przebicia (ze względu na kołowy przekrój przelotowy kanalika skośnego) i dzięki niej łatwo dociera w głąb komory spalania. Natomiast struga wytryskująca z kanalika głównego przejawia skłonność do prawie natychmiastowego rozdrabniania się, podobnie jak w przypadku dławiącego rozpylacza czopikowego. Ponieważ szerokość pierścieniowej szczeliny między dławikiem iglicy a gładzią głównego kanalika wylotowego wynosi tylko około 0,01...0,02 mm, w okresie wstępnego wtryskiwania z kanalika głównego wydobywa się o wiele mniej paliwa niż z kanalika skośnego. Sytuacja ulega zasadniczej zmianie wówczas, gdy dolna krawędź dławika unoszącej się w górę iglicy mija obrzeże wlotu głównego kanalika wylotowego. Odtąd bowiem zaczyna otwierać się stosunkowo duży przekrój przelotowy wokół rozpryskiwacza, wskutek czego szybko wzrasta natężenie wytryskiwania paliwa z kanalika głównego i jednocześnie znacznie powiększa się kąt wierzchołkowy stożka rozpylania tego strumienia. Wtedy rozpoczyna się właściwy proces wtryskiwania, tj. wewnątrz komory spalania rozpylona zostaje główna część dawki paliwa.