Panewki wału KUBOTA Z500
W ofercie wszystkie panewki wału korbowego do KUBOTA Z500 - panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników KUBOTA Z500 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału KUBOTA Z500).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
- Do wałów korbowych KUBOTA Z500 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe KUBOTA Z500
- Panewki główne KUBOTA Z500
- Pierścienie oporowe KUBOTA Z500
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Połączenia sworzniowe najczęściej są stosowane w przegubach. Elementem łączącym jest sworzeń, który ma kształt wałka. Najczęściej sworzeń jest zamocowany nieruchomo w jednej z łączonych części (na wcisk) względnie zabezpieczony kołkiem lub zawleczką. Typowym przykładem połączenia sworzniowego jest połączenie korbowodu z tłokiem silnika spalinowego. Stosowane są trzy rodzaje tego połączenia. Sworzeń tłokowy może być osadzony ruchomo względem korbowodu, a nieruchomo względem tłoka. Może być także odwrotnie - sworzeń jest osadzony ruchomo w tłoku, a nieruchomo w korbowodzie. Trzecie rozwiązanie to sworzeń ruchomo osadzony w tłoku i w korbowodzie (tzw. sworzeń pływający). Do zabezpieczenia sworznia tłokowego przed przesunięciem w kierunku osi służą pierścienie sprężynujące wewnętrzne lub grzybki z miękkiego metalu - stopu aluminium.