KUBOTA V1505 uszczelniacz wału
W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika czterocylindrowego KUBOTA V1505 Diesel. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA V1505 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA V1505. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik KUBOTA V1505 znalazł zastosowanie w branży leśnej (w wycinarkach, transporterach i ładowarkach) budowlanej, rolniczej, oraz w przemysłowej (w agregatach i generatorach).
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA V1505 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich silników KUBOTA, które są stosowane w maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W związku z tym ilość ciekłego paliwa osiadłego wzdłuż przewodu zależy również od chwilowych warunków pracy silnika. Powłoka ciekłego paliwa pod wpływem tarcia przepływającego powietrza o jej powierzchnię posuwa się w kierunku cylindra. Prędkość tego ruchu jest przeszło 40...50 razy mniejsza od prędkości powietrza, dzięki czemu paliwo bardzo intensywnie paruje. Odparowanie powłoki paliwa zwiększają również wirowe ruchy powietrza, które powstają przy ściankach przewodu i powodują falowanie powierzchni paliwa. Skraplanie się paliwa w układzie dolotowym zuboża mieszankę, powoduje przewlekłe jej spalanie i tym samym zakłóca pracę silnika. Ujemne oddziaływanie powłoki daje się odczuć zwłaszcza w przypadku zbyt niskiej temperatury silnika oraz po gwałtownym uchyleniu przepustnicy w przypadku zwiększenia obciążenia. Najprostszym i najczęściej stosowanym sposobem zmniejszenia powłoki paliwa jest podgrzewanie przewodu dolotowego bezpośrednio za gaźnikiem, ponieważ ciekłe paliwo w strefie podgrzewania intensywnie paruje. Ponadto polepszają się wówczas warunki odparowywania kropel paliwa unoszonych w strumieniu powietrza.