Pompka paliwa KUBOTA V1505
W ofercie pompa paliwa do silnika czterocylindrowego KUBOTA V1505 Diesel. Wszystkie pompy podające paliwo do silnika KUBOTA V1505 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W naszej ofercie pompa zasilająca do silnika KUBOTA V1505. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA V1505 znalazł zastosowanie w branży leśnej (w wycinarkach, transporterach i ładowarkach) budowlanej, rolniczej, oraz w przemysłowej (w agregatach i generatorach).
Oprócz pompki paliwa do silnika KUBOTA V1505 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, głowice, bloki silnika itp.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Jednorodność mieszanki ocenia się równomiernością rozprzestrzenienia paliwa w jej objętości. Jednakowo mogą być jednak rozłożone zarówno kropelki paliwa o dużej, jak i małej średnicy, a także paliwo już odparowane. Mieszanka palna powstaje bowiem na całej długości przewodu dolotowego między gaźnikiem a cylindrem, a końcowe fazy tego procesu następują już we wnętrzu cylindra. Im więc pełniejsze jest odparowanie, a mieszanka ma bardziej jednolitą strukturę, tym łatwiej zapewnić jej jednorodność, co umożliwia uzyskanie prawidłowego przebiegu spalania. Współczesne szybkoobrotowe silniki o zapłonie elektrycznym wymagają skrócenia czasu tworzenia mieszanki i czasu jej spalania. Paliwo powinno się więc odznaczać odpowiednio dużą lotnością, wysokim współczynnikiem dyfuzji, niskim napięciem powierzchniowym i małą lepkością. Odparowanie paliwa w układzie dolotowym silnika zależy również od ciśnienia i temperatury, prędkości i stopnia zawirowania powietrza. Prędkość powietrza wpływa na stopień rozpylenia strugi paliwa w gaźniku, a temperatura i ciśnienie powietrza - na szybkość dyfuzji par paliwa w strumieniu powietrza.