Ciągnik KUBOTA ST30 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota ST30.
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów, minitraktorków oraz miniciągników KUBOTA ST30 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA ST 30 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA ST 30 filtr paliwa
- KUBOTA ST 30 filtr powietrza
- KUBOTA ST 30 filtr hydrauliki
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Warunki chłodzenia zaworu wylotowego są o wiele gorsze niż zaworu dolotowego. Zawór wylotowy podlega szczególnie dużym obciążeniom cieplnym, ponieważ podczas każdego okresu wylotu spalin bardzo intensywnie omywają one grzybek zaworu i jego gniazdo. Natomiast grzybek i gniazdo zaworu dolotowego nagrzewają się podczas pracy silnika jedynie umiarkowanie, ponieważ w okresach napełniania cylindra chłodzi je dość intensywnie czyste powietrze napływające z kanału dolotowego do przestrzeni roboczej cylindra. Samochodowe silniki wysokoprężne z reguły wyposaża się w zawory rozrządu jednolite, produkowane z odcinków prętów pełnych, przez ich' jednostronne spęczanie i kucie. Zawory rozrządu silnika wysokoprężnego wylotowe i dolotowe powinny być skonstruowane w sposób zapewniający im dostateczną wytrzymałość na oddziaływanie bardzo dużych i szybkozmiennych różnic ciśnienia oraz zadowalającą odporność ha zmęczeniowe naprężenia wewnętrzne o charakterze drgań, wywoływane cyklicznie uderzeniami o gniazda ż częstością rozprężania się sprężyn. Ponadto wymaga się zwykle takiego ukształtowania zaworu rozrządu, aby umożliwiało ono jak najszybsze odpływanie nadmiaru ciepła od grzybka zaworu do jego trzonka (i dalej do prowadnicy zaworu). Grzybkowe zawory rozrządu powinny być jak ¡najlżejsze, zwłaszcza gdy znamionowa prędkość biegu silnika jest stosunkowo duża. Wymaganie to wynika z konieczność ograniczania do minimum zmiennych sił masowych, występujących wskutek bezwładności poruszających się elementów mechanizmu rozrządu. Ze względu na niepożądaną podatność sprężystą elementów napędu zaworów, zbyt duże ich siły masowe powodują nieprawidłowości działania mechanizmu rozrządu.