Ciągnik KUBOTA L4610 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L4610.
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L4610 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA L 4610 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA L 4610 filtr paliwa
- KUBOTA L 4610 filtr powietrza
- KUBOTA L 4610 filtr hydrauliki
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Przed włączeniem hamulca silnikowego cylindry silnika powinny się dokładnie opróżniać z resztek spalin. Z tego względu często zawory w rurze wylotowej wykonuje się jako dwuprzelotowe. Najpierw zamyka się duży przelot, co zapewnia możliwość prawie natychmiastowego skutecznego hamowania silnikiem. Natomiast przesłonięcie drugiego małego przelotu następuje z pewnym opóźnieniem, dzięki czemu jeszcze przez: pewien czas po przerwaniu wtryskiwania paliwa sprężone powietrze unosząc ze sobą pozostałość spalin może uchodzić przez rurę wylotową do otoczenia. Po całkowitym praktycznie zaślepieniu rury wylotowej utrzymuje się w niej ciśnienie w zakresie 0,4...0,5 MPa. Zbyt wysokie nadciśnienie nie może powstać, ponieważ wskutek silnego naporu sprężonego powietrza uginają się sprężyny zamkniętych zaworów wylotowych, ich grzybki odrywają się od gniazd i nadmiar powietrza z rury i kanałów wylotowych uchodzi z powrotem do cylindrów. Powoduje to niekiedy charakterystyczne, dość głośne stukanie zaworów, zresztą zupełnie nieszkodliwe. Biorąc więc praktycznie, podczas hamowania silnikiem w jego cylindrach ulegają na przemian sprężaniu i rozprężaniu ciągle te same ilości powietrza.