Ciągnik KUBOTA L4610 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L4610. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L4610.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 4610 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Ze względu na duży stopień sprężania samochodowy silnik wysokoprężny nadaje się do skutecznego i racjonalnego hamowania napędzanego nim pojazdu. Kiedy bowiem silnik wysokoprężny nie pracuje, wtedy obracaniu jego wału korbowego przeciwstawiają się znaczne opory sprężania powietrza w cylindrach. Przezwyciężanie takich oporów wyłącznie dzięki energii kinetycznej rozpędzonego pojazdu powoduje więc stosowane jej wytracanie, czyli zapewnia wydatne opóźnianie jego ruchu. Ponadto silnikiem wysokoprężnym można hamować pojazd dowolnie długo, co stanoiwi istotną różnicę w porównaniu z mechanizmami hamulcowymi kół jezdnych, nadającymi się do wykorzystywania tylko przez krótkie okresy. Gdy chodzi o duże i ciężkie samochody oraz ciągniki, zwłaszcza użytkowane w terenach górskich, wymagania dotyczące skuteczności hamowania są szczególnie wysokie. Aby uniknąć konieczności wyposażania takich pojazdów w odpowiednie zwalniacze, na ogół skomplikowane i raczej kosztowne, z reguły stosuje się dość proste urządzenia zwiększające wy 390da tnie skuteczność hamowania silnikiem, czyli tzw. hamulce silnikowe.