Ciągnik KUBOTA L3250 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L3250. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L3250.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 3250 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L3250 takie jak: L3250DT, L3250F.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Zamknięte układy parowo wodne do chłodzenia samochodowych silników wysokoprężnych stosowane są rzadko. Przeważnie wykorzystuje się tzw. dzielony wodno parowy układ chłodzenia, złożony z dwóch niezależnych obiegów krążenia wody samoczynnego i przymusowego lub inaczej wewnętrznego (parowego) i zewnętrznego. Od nagrzewanych części silnika nadmiar ciepła jest odbierany przez wodę krążącą samoczynnie w tzw. obiegu parowym. Podczas nagrzewania się zimnego silnika po rozruchu, chłodna woda wypełniająca komory wodne kadłuba i głowicy lub głowic cylindrów bardzo szybko osiąga temperaturę wrzenia. Następnie, bez względu na chwilowe obciążenie zewnętrzne silnika, jak długo znajduje się on w stanie równowagi cieplnej, tak długo wrze niemal cała zawartość wody w obiegu parowym. Prawie cały nadmiar ciepła odbieranego od nagrzewanych części silnika jest zużywany na odparowywanie wody wrzącej w obiegu parowym. Jeżeli wzrasta lub zmniejsza się chwilowe obciążenie silnika, wówczas jedynie zwiększa się lub maleje intensywność wytwarzania pary w obiegu parowym, lecz wysokości i rozkłady temperatur w częściach niemal się nie zmieniają. Ogranicza to do minimum zarówno korozyjne zużycie gładzi cylindrów oraz pierścieni tłokowych, jak i jednostkowe zużycie oleju napędowego (w porównaniu z otwartym układem chłodzenia wodą zmniejszenie zużycie paliwa sięga około 10%).