Ciągnik KUBOTA L3250 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L3250 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 3250 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Obsługujemy modele KUBOTA L3250 takie jak: L3250DT, L3250F.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Para wodna powstająca w obiegu parowym samorzutnie unosi się w górę, następnie wraz z wrzącą wodą wydobywa się z głowicy cylindrów i po oddzieleniu wody (powracającej do obiegu) przenika do wnętrza kondensatora, gdzie ulega szybkiemu skraplaniu, oddając ciepło do wody krążącej przymusowo w obiegu zewnętrznym. Gorące skropliny pod własnym ciężarem wyciekają z kondensatora z powrotem do obiegu parowego. Powietrze wydzielające się z wrzącej wody, podobnie jak i spaliny, ewentualnie przenikające przez uszczelkę głowicy cylindrów, wydostają się z obiegu parowego do otoczenia poprzez wywietrznik, który uniemożliwia jednak uchodzenie tą drogą pary wodnej. Zewnętrzny obieg przymusowy wody przypomina zwykły otwarty układ chłodzenia wodą. Podczas pracy silnika woda krążąca wskutek przetłaczania przez pompę najpierw nagrzewa się w kondensatorze od skraplającej się tam pary wodnej, a następnie rozprasza pobrane ciepło w powietrzu atmosferycznym za pośrednictwem typowej chłodnicy, ulegając w niej schłodzeniu o 5...8°C. Stosowanie termostatu jest zbędne,, ponieważ między obiegiem przymusowym i obiegiem parowym brak jakiegokolwiek połączenia umożliwiającego przepływanie wody. Przymusowy obieg zewnętrzny pobiera ciepło jedynie w kondensatorze, czyli tylko w okresach przenikania do niego i skraplania się pary wodnej, powstającej w obiegu parowym.