Ciągnik KUBOTA L3240 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L3240 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 3240 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Obsługujemy modele KUBOTA L3240 takie jak: L3240DT, L3240F, L3240GST, L3240HST, L3240HSTC.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Pewną wadą ciśnieniowego układu chłodzenia cieczą jest konieczność stosowania dość kosztownej chłodnicy o zwiększonej wytrzymałości mechanicznej, odpornej na zmienne i stosunkowo duże różnice ciśnień oraz na poważne obciążenia cieplne. Ponadto w następstwie jakiejkolwiek nieszczelności (np. wskutek zanieczyszczenia zaworu ciśnieniowego lub zaworu podciśnieniowego) w ciśnieniowym układzie chłodzenia panuje ciśnienie barometryczne, co może powodować niedostateczne chłodzenie silnika pracującego z dużym obciążeniem. Pomimo istotnych zalet, do niedawna ciśnieniowe układy chłodzenia cieczą stosowano niezbyt często. Głównym tego powodem była konieczność .ograniczania roboczego nadciśnienia w takich układach do ok. 0,05 MPa z uwagi na właściwości stosowanych wówczas termostatów płynowych o puszkach napełnionych łatwo parującymi cieczami. Należy tu bowiem przypomnieć, że w ciśnieniowym układzie chłodzenia cieczą zawór ciśnieniowy utrzymuje określono nadciśnienie robocze w odniesieniu do zmieniającego się ciśnienia barometrycznego, a nie jakieś niezmienne ciśnienie absolutne. Tym samym dość' niskie robocze nadciśnienie w takim układzie ani nie zapewnia dostatecznego podwyższenia temperatury wrzenia wody, jeżeli silnik pracuje na dużej wysokości ponad poziomem morza, ani też nie zwiększa różnicy temperatur gorącej wody w rdzeniu chłodnicy i przenikającego przezeń powietrza w stopniu przynoszącym znaczne korzyści w porównaniu z otwartym układem chłodzenia o zbliżonej wydajności. Termostat o puszce wypełnionej łatwo parującą cieczą cechuje niepożądana wrażliwość na zmiany ciśnienia działającego z zewnątrz na puszkę. Zwykle podwyższenie lub obniżenie ciśnienia z zewnątrz puszki o 0,01 MPa podwyższa lub obniża temperaturę, w której taki termostat zaczyna się otwierać o około 2,2°C. Tymczasem w typowych warunkach eksploatacji samochodowego silnika wysokoprężnego (użytkowanie pojazdu w terenie zarówno nizinnym, jak i wyżynnym) oraz wskutek zmienności ciśnienia w cieczy omywającej puszkę, różnice ciśnień w sąsiedztwie termostatu mogą sięgać ok. 0,035 MPa. Zatem nawet w otwartym układzie chłodzenia cieczą rozrzut temperatur powodujących otwieranie się termostatu może sięgać do 8°C, a w ciśnieniowym układzie chłodzenia staje się niedopuszczalnie duży, jeżeli nadciśnienie robocze przewyższa ok. 0,05 MPa.