Ciągnik KUBOTA L3240 filtry silnika i hydrauliczne
- KUBOTA L 3240 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA L 3240 filtr paliwa
- KUBOTA L 3240 filtr powietrza
- KUBOTA L 3240 filtr hydrauliki
Czy wiesz, że...
Dopiero odkąd zaczęto szeroko stosować termostaty woskowe, odtąd wyposażone w nie ciśnieniowe układy chłodzenia cieczą wykorzystywane są powszechnie, m.in. w większości współczesnych samochodowych silnikach wysokoprężnych. Działanie termostatu woskowego prawie nie zależy od zmienności ciśnienia w jego sąsiedztwie i różnic ciśnienia zewnętrznego do ok 0,11 MPa biorąc praktycznie termostat woskowy otwiera się każdo krotnie w tej samej temperaturze. Dzięki temu w ciśnieniowym układzie chłodzenia cieczą można utrzymywać robocze nadciśnienie w zakresie 0,09(L..0,105 MPa, zapewniając jednocześnie dostatecznie dokładną regulację chwilowej intensywności chłodzenia silnika. Pozwala to z kolei na racjonalne wykorzystywanie wszystkich istotnych zalet układu ciśnieniowego. Obecnie silników wysokoprężnych do seryjnych pojazdów samochodowych nie wyposaża się w nadciśnieniowe układy chłodzenia o roboczym nadciśnieniu powyżej ok. 0,11 MPa głównie z uwagi na poważne trudności konstrukcyjno technologiczne w masowej produkcji odpowiednio wytrzymałych i trwałych chłodnie.