Ciągnik KUBOTA L2900 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L2900 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 2900 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Obsługujemy modele KUBOTA L2900 takie jak: L2900F, L2900DT, L2900DT(NEW), L2900DTGST.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że..
Układ chłodzenia pracującego silnika wysokoprężnego powinien więc odprowadzać od nagrzewających się części, a zwłaszcza ścianek komór spalania, znaczne ilości ciepła do otoczenia utrzymując jednocześnie możliwie najkorzystniejsze rozkłady temperatur w elementach odbierających ciepło od gorących spalin. Zależnie od chwilowej prędkości biegu silnika i obciążenia na jego wale korbowym, przejmowane przez ścianki komór spalania ilości ciepła mogą zmieniać się w dość szerokim zakresie. Dlatego skuteczność chłodzenia powinna możliwie szybko dostosowywać się do chwilowych warunków pracy silnika, zapobiegając zarówno jego przegrzewaniu się jak przechadzaniu. Oprócz tego oddziaływanie układu chłodzenia nie powinno utrudniać uruchamiania zimnego silnika. Chłodzenie silnika polega na odprowadzaniu ciepła od silnie nagrzewanych części do powietrza atmosferycznego. Ze względu na metodę przekazywania nadmiaru ciepła ze ścianek komór spalania do powietrza, układy chłodzenia samochodowych silników wysokoprężnych podzielić można na bezpośredniego i pośredniego działania. Bezpośrednie chłodzenie powietrzem, czyli potocznie tzw. chłodzenie powietrzem, polega na odpowiednim nadmuchiwaniu strumieni powietrza na silnie nagrzewane elementy. Powietrze omywające takie części odbiera od nich nadmiar ciepła zapobiegając ich przegrzaniu. Pośrednie chłodzenie powietrzem, czyli ściślej tzw. chłodzenie cieczą lub potocznie wodą, polega na wykorzystywaniu cieczy jako czynnika pośredniczącego w przekazywaniu ciepła. Od nagrzewających się części ciepło jest odbierane przez ciecz krążącą w stosownie skonstruowanej instalacji. Rozgrzana ciecz oddaje następnie ciepło w odpowiednim wymienniku, tzw. chłodnicy, do powietrza atmosferycznego.