CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA L2900 filtry silnika i hydrauliczne

Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L2900.KUBOTA L2900 FILTRY
 
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L2900 dostępne są na miejscu.
 
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
  • KUBOTA L 2900 filtr oleju silnikowego
  • KUBOTA L 2900 filtr paliwa
  • KUBOTA L 2900 filtr powietrza
  • KUBOTA L 2900 filtr hydrauliki
 
Obsługujemy modele KUBOTA L2900 takie jak: L2900F, L2900DT, L2900DT(NEW), L2900DTGST.
 
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
 
Czy wiesz, że...
Obecnie wśród samochodowych silników wysokoprężnych znaczną większość stanowią modele chłodzone pośrednio, przeważnie wodą. Chłodzenie powietrzem, choć przewyższające pod wieloma względami chłodzenie cieczą, wciąż jeszcze jest stosowane w tego rodzaju silnikach niezbyt często i to raczej przeważnie w modelach do pojazdów terenowych i specjalnych, a ponadto w licznych silnikach wielopaliwowych z uwagi na ich szczególne przeznaczenie. Głównym powodem takiego stanu rzeczy są poważne trudności konstrukcyjno-technologiczne, które trzeba opanować w trakcie opracowywania szczegółów wykonania części chłodzonego powietrzem silnika wysokoprężnego o znacznej znamionowej prędkości biegu. Dotyczy to zwłaszcza cylindrów i ich głowic. Podczas pracy samochodowego silnika wysokoprężnego lokalne temperatury ścianek jego cylindrów nigdzie nie powinny przewyższać 140 do 150°C. Ograniczenie takie wynika z właściwości używanych obecnie gatunków olejów silnikowych. Jeżeli bowiem gładź cylindra rozgrzewa się do 160...170°C, to pokrywający ją olej silnikowy ulega spiekaniu, traci własności smarujące, a niektóre jego składniki przeistaczają się w tzw. nagar. Wskutek zbytniego rozgrzewania się ścianek cylindrów, wciąż odtwarzany film olejowy na ich gładzi utrzymuje się bardzo krótko, co wybitnie pogarsza warunki smarowania i wydatnie wzmaga intensywność zużywania się uszczelniających pierścieni tłokowych oraz gładzi, sprzyja przedmuchom spalin do skrzyni korbowej i łatwo doprowadza do zatarcia się tłoków w cylindrach. Jedynie w przypadku stosowania szczególnych gatunków oleju silnikowego dopuszczalne jest rozgrzewanie się gładzi cylindrów do 180...190°C.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.