Ciągnik KUBOTA L285 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L285 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 285 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Podtoczenie w szczelinowym pierścieniu zgarniającym łączy się przez kilka lub kilkanaście dość szerokich szczelin w pierścieniu z przestrzenią między jego ścianką wewnętrzną a tłokiem. Usuwany z gładzi olej silnikowy zbiera się w podtoczeniu, a następnie poprzez szczeliny i liczne kanaliki przelotowe, wywiercone w ściance tłoka, ścieka do skrzyni korbowej. Zgarniające pierścienie tłokowe w samochodowych silnikach wysokoprężnych na ogół dość łatwo zanieczyszczają się nagarem osadzającym się w podtoczeniach na ich ściankach zewnętrznych i zaślepiającym szczeliny. Następstwa zanieczyszczania się nagarem pierścieni zgarniających najczęściej ogranicza się przez zwiększanie szerokości szczelin (co najmniej do 3 mm). Z tej samej przyczyny średnice kanalików przelotowych w ściance tłoka nie powinny być mniejsze niż 3,5 mm . Działanie doszczelniające szczelinowego pierścienia zgarniającego można znacz-nie polepszyć przez podcięcie zewnętrznej ścianki tłoka na krawędzi rowka pierścienia od strony walu korbowego. Stwarza to jakby drugie podtoczenie zbierające, w którym gromadzi się olej zgarniany z gładzi cylindra. Stażowanie takie jest oczywiście zaopatrzone w dodatkowe kanaliki do odpływu oleju, wywiercone w ściance tłoka. Dzięki takiemu wykonaniu tłoka w usuwaniu oleju zwilżającego gładź cylindra uczestniczy również i dolne obrzeże zewnętrznej ścianki szczelinowego pierścienia.