Ciągnik KUBOTA L2350 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L2350. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L2350.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 2350 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...
Rzędowy silnik czterocylindrowy z wałem korbowym o czopach korbowych prze-kręconych względem siebie o 180° cechuje całkowite wyrównoważenie pierwotnych sił masowych. Natomiast w takim układzie korbowym występują wolne wtórne siły masowe, ciążące do uniesienia silnika w górę w 1 chwilach kiedy tłoki wykonują zwroty zewnętrzne lub wewnętrzne oraz dociskające silnik do wsporników jego zawieszenia, w chwilach zmieniania się charakteru ruchów tłoków w cylindrach (z przyspieszanego na opóźniany). W leżącej wersji rzędowego silnika cztero cylindrowego, siły masowe działają w płaszczyźnie poziomej wywołując trudne do przejmowania dodatkowe obciążenia elementów zawieszenia. Aby zrównoważyć układ korbowy choć częściowo i tym samym ograniczyć dodatkowe naprężenia i wewnętrzne w częściach zawieszenia silnika, wywoływane oddziaływaniem wolnych sił masowych, rzędowe silniki cztero cylindrowe wyposaża się niekiedy w mechanizmy wyrównoważająco. Prawie zawsze stosowany jest w tym celu mechanizm LANCH ESTER o dwóch wałach równoległych do wału korbowego, które wirują przeciwbieżnie, dwukrotni szybciej niż wał korbowy.