Ciągnik KUBOTA L2350 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L2350.
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L2350 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA L 2350 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA L 2350 filtr paliwa
- KUBOTA L 2350 filtr powietrza
- KUBOTA L 2350 filtr hydrauliki
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...
Ośmiocylindrowy silnik rzędowy odznacza się również zupełnym wyrównoważeniem pierwotnych oraz wtórnych sił masowych oraz brakiem momentu wywracającego, ponieważ składa się jakby z dwóch ustawionych posobnie silników czterocylindrowych, pracujących z przesunięciem fazowym 90° (mierząc kątem obrotu wału korbowego) co zapewnia wzajemne równoważenie się wtórnych sił masowych, bezwładnością części poruszających się posuwisto-zwrotnie. Konieczność wyposażenia wału korbowego w odpowiednio dobrane przeciwciężary wynika nie tylko z dążności do wyrównoważenia układu korbowego. W szybko-obrotowych1 i Wielocylindrowych silnikach trzeba bowiem w miarę możności Odciążać łożyska główne i kadłub oraz sam wał korbowy od niepożądanych obciążeń zginających. Należy dodać, że nawet w przypadku całkowicie wyrównoważonego układu korbowego silnika, pierwotne wtórne siły masowe wywołują momenty, zginające między poszczególnymi elementami wału korbowego, które poprzez łożyska główne przejmowane są przez kadłub silnika i wywołują w nim .poważne naprężenia wewnętrzne. Wewnętrzne momenty zginające w silnikach, sześcio-, ośmio- i .dwunasto cylindrowych są znaczne i mogą powodować duże obciążenia dodatkowe, zarówno walu korbowego jak i jego łożysk głównych.