Ciągnik KUBOTA L210 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L210. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L210.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 210 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Powszechnie dąży się do stosowania w samochodowych silnikach wysokoprężnych tłoków o jak najmniejszych wysokościach, ponieważ na ogół właśnie takie tłoki są najlżejsze. Jednak decyduje tu okoliczność, że wysokość tłoka powinna być odpowiednio duża, wystarczająca zarówno z uwagi na prawidłowość prowadzenia tłoka w cylindrze, jak i ze względu na dopuszczalne naciski boczne tłoka na gładź cylindra. Stosunek wysokości tłoka do średnicy- cylindra we współczesnych samochodowych silnikach wysokoprężnych przeważnie wynosi ok. 1,2, a stosunek promienia korby (połowy skoku tłoka) do czynnej długości korbowodu na ogół zawiera się w przedziale 0,235...0,265. Dzięki temu, w zakresie. typowych obecnie średnich prędkości tłoków 10...12 m/s, największe naciski jednostkowe tłoków na gładź cylindrów dochodzą jedynie do 0,7...1,0 N/mm2. Tylko w silnikach o wtrysku bezpośrednim, z uwagi na szczególnie wysokie szczytowe ciśnienia spalania, często stosowane są tłoki, o wysokościach większych niż przeciętne.