Ciągnik KUBOTA L210 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L210 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 210 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Rozkład miejscowych nacisków ścianki tłoka na gładź cylindra zależy w dużym stopniu od usytuowania piast sworznia tłokowego. Aby zmniejszyć do minimum różnice lokalnych nacisków sworzeń tłokowy umieszcza się zwykle na wysokości środka czynnej powierzchni przylegania ścianki tłoka do gładzi cylindra. Ponieważ pierścienie tłokowe nie uczestniczą w przenoszeniu bocznych nacisków na gładź cylindra, piasty sworznia tłokowego sytuuje się z zasady nieco bliżej wału korbowego, a nie w połowie wysokości tłoka. W samochodowych silnikach wysokoprężnych odległości między osiami sworzni tłokowych a dolnymi obrzeżami tłoków stanowią przeważnie około 45% całkowitych wysokości tłoków. Tłoki silnika o dzielonych komorach spalania pracują w o wiele trudniejszych warunkach niż w przypadku wtrysku bezpośredniego. Strumień płonących gazów wydobywających się z komory wirowej lub wstępnej powoduje bowiem zawsze w mniejszym lub większym stopniu miejscowe przegrzewanie się denka tłoka. Zwarta komora spalania umożliwia stwarzanie względnie korzystnych warunków pracy tłoka, głównie z uwagi na łatwość zapewnienia zadowalającego rozkładu temperatur w jego denku. Wynika to z okoliczności, że niemal jednocześnie całe wnętrze komory spalania i dzięki temu denko tłoka nagrzewa się dość równomiernie. Dotyczy to zwłaszcza tłoków o wnękach płytkich, w których umiarkowane i zupełnie nieszkodliwe spiętrzenia ciepła występują jedynie na wierzchołkach stożkowych występów we wnękach denek.