Ciągnik KUBOTA L2050 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L2050. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L2050.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 2050 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L2050 takie jak: L2050DT, L2050F.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...
Dopuszczalne naciski powierzchniowe zależą od liniowej prędkości poślizgu czopa względem panewki, czyli od średnicy czopa oraz prędkości biegu silnika. Zadowalającą trwałość i pewność ruchu łożysk korbowych uzyskuje się przy charakterystycznych w samochodowych silnikach wysokoprężnych prędkościach poślizgu w zakresie 9...12 m/s, tylko wtedy, kiedy jednostkowe naciski powierzchniowe nie przekraczają 150...200 daN/cm2. Częstotliwość drgań własnych wału korbowego powinna być jak największa, ponieważ zmniejsza to prawdopodobieństwo wystąpienia zjawiska rezonansu z którąś z niższych harmonicznych drgań wymuszanych. Częstotliwość drgań własnych wału korbowego można zwiększyć przede wszystkim przez zmniejszenie średnic jego czopów korbowych. Trzeba bowiem uwzględnić, że ze zwiększaniem, średnicy czopa korbowego rosną wymiary korbowodu, a więc zwiększa się łączna masa części wirujących, wskutek czego rosną siły masowe, co z kolei powoduję zmniejszenie się częstotliwości drgań własnych wału korbowego.