Ciągnik KUBOTA L2050 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L2050.
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L2050 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA L 2050 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA L 2050 filtr paliwa
- KUBOTA L 2050 filtr powietrza
- KUBOTA L 2050 filtr hydrauliki
Obsługujemy modele KUBOTA L2050 takie jak: L2050DT, L2050F.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Doświadczenia z eksploatacji wykazały jednak, że jeżeli długość głównego czopa jest większa niż 0,6...0,7 jego średnicy zewnętrznej, to podczas pracy silnika z całkowitym obciążeniem zewnętrznym i niewielką prędkością biegu czop taki zbytnio odkształca się sprężyście, co wzmaga zużycie lub nawet powoduje wybijanie panewek łożyska głównego. Stąd właśnie wynika dość rozpowszechniony pogląd, że czopy główne wału korbowego powinny mieć długości podobne lub w miarę możliwości identyczne, ponieważ upraszcza to wybitnie problemy zaopatrzenia w części zamienne. Aby zapobiec występowaniu zbyt dużych jednostkowych nacisków powierzchniowych w niektórych łożyskach głównych, wał korbowy o zbliżonych lub jednakowych długościach czopów głównych zaopatruje się w odpowiednio dobrane przeciwciężary. Łożyska główne samochodowych silników wysokoprężnych zaopatruje się przeważnie w grubościenne panewki wylane brązem ołowiowym. Stosowanie panewek wylanych białym metalem, zmusza do zwiększenia długości czopów głównych i zmniejsza w pewnej mierze sztywność wału korbowego. Podobnie jak w przypadku łożysk korbowych, w niektórych silnikach wysokoprężnych o umiarkowanych mocach stosuje się mieszane panewki do łożysk głównych, z których jedna wylana jest brązem ołowiowym, a druga białym metalem. Półpanewki wylane brązem zakłada się zawsze do pokryw łożysk głównych. Podczas pracy silnika zmienne obciążenia dynamiczne oddziałujące na części układu korbowego wywołują znaczne naprężenia wewnętrzne w materiale wału korbowego. Aby ograniczyć wspomniane naprężenia de osiągalnego minimum, wały korbowe samochodowych silników wysokoprężnych zaopatruje się w odpowiednio dobrane przeciwciężary, a po złożeniu z kołami zamachowymi wyrównoważona się statycznie i dynamicznie.