Ciągnik KUBOTA L200 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L200 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 200 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Obecnie w trakcyjnych silnikach wysokoprężnych stosowane są prawie wyłącznie tłoki ze stopów lekkich, odlane w kokilach lub pod ciśnieniem. Tłoki bimetalowe, czyli o denkach z żeliwa żaroodpornego, spotyka się rzadko i raczej tylko w silnikach najbardziej obciążonych cieplnie (praktycznie jedynie w niektórych silnikach wielopaliwowych lub dwusuwowych, o tłokach przeciwbieżnych). Tłoki żeliwne wyszły już całkowicie z użycia w samochodowych silnikach wysokoprężnych, głównie z uwagi na niedostateczną przewodność cieplną. Charakterystyczne rozmiary liniowe tłoka i ich proporcje wzajemne zależą od rodzaju silnika wysokoprężnego oraz od jego głównych parametrów konstrukcyjnych. Zwykle o ukształtowaniu i podstawowych wymiarach tłoka decydują średnica cylindra, stosunek skoku tłoka do średnicy cylindra oraz system komory spalania, przy czym jednak często istotne znaczenie mają również inne czynniki. Średnica cylindra z góry rozstrzyga o wymaganej średnicy zewnętrznej tłoka, którą koryguje się w celu uzyskania możliwie optymalnego stopniowania luzów tłoka w cylindrze. Rozwiercenie lub przeszlifowanie cylindra, w trakcie naprawy silnika, stwarza konieczność zastosowania tzw. tłoka nad wymiarowego, o odpowiednio zwiększonej średnicy zewnętrznej, lecz na ogół z zachowaniem pierwotnego stopniowania luzów tłoka w cylindrze.