Ciągnik KUBOTA L200 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L200.
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L200 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA L 200 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA L 200 filtr paliwa
- KUBOTA L 200 filtr powietrza
- KUBOTA L 200 filtr hydrauliki
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Średnica cylindra jest zwykle jednym z głównych założeń opracowania konstrukcji silnika, przyjętym po uwzględnieniu współzależności różnych czynników, jak liczba i układ cylindrów, ich odstępy, wymagana długość silnika, liczba i rozmiary oraz usytuowanie zaworów rozrządu w cylindrze, dopuszczalne naciski jednostkowe w ułożyskowaniu wału korbowego, znamionowa prędkość biegu silnika i liczne inne. Stosunek skoku tłoka do średnicy cylindra we współczesnych .samo-chodowych silnikach wysokoprężnych przeważnie zawiera się w przedziale 05...1,25. Ujmując Ogólnie, wskutek zwiększania tego stosunku moc znamionowa i moment znamionowy silnika wysokoprężnego początkowo wzrastają, a następnie maleją. Typowe silniki wysokoprężne o znamionowych .prędkościach biegu 1800..,2000 obr/min rozwijają największe moce użyteczne wtedy, kiedy stosunek skoku . tłoka do średnicy cylindra, wynosi około 1,3, a silniki o znamionowych prędkościach biegu 2400...2700 obr/min przy wartości tego stosunku około 1,05 Istotne znaczenie ma jednak również okoliczność, że ze zwiększaniem stosunku skoku tłoka do średnicy cylindra polepsza się charakterystyka prędkościowa momentu silnika.