Pompka paliwa KUBOTA D905
W ofercie pompa paliwa do silnika trzycylindrowego KUBOTA D905 Diesel. Wszystkie pompy podające paliwo do silnika KUBOTA D905 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W naszej ofercie pompa zasilająca do silnika KUBOTA D905. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA D905 pracuje w maszynach budowlanych i rolniczych.
Oprócz pompki paliwa do silnika KUBOTA D905 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, głowice, bloki silnika itp.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Najwyższa temperatura ścianek komory spalania nie powinna przekraczać około 300 °C, a chłodzenie gniazda zaworu wylotowego i świecy powinno być takie, aby grzybek zaworu i gwint świecy rozgrzewały się najwyżej do 850°C. Użebrowanie głowicy nie powinno być zbyt duże, gdyż wówczas pogarszają się warunki odparowania napływającej do cylindra mieszanki (zwłaszcza przy chłodzeniu kanału dolotowego), następuje spłukiwanie oleju smarującego i zubożenie mieszanki, a spalanie przebiega zbyt wolno. W silnikach znacznie obciążonych cieplnie stosuje się niekiedy dodatkowe zabiegi technologiczne, aby głowice sprawniej odprowadzały ciepło. Intensywność wypromieniowywania ciepła przez żebra zwiększa się przez powlekanie ich czarną farbą, odporną na wpływ podwyższonych temperatur i czynników zewnętrznych oraz dokładnie przylegającą do materiału głowicy. W silnikach pojazdów wyczynowych uzyskuje się jeszcze lepsze wyniki, stosując farby bezpołyskowe lub chemiczne powlekanie głowic odpowiednimi substancjami. Stosowanie jednej z tych metod może być wskazane w silnikach seryjnych, jakkolwiek traci na tym zewnętrzny wygląd silnika.