KUBOTA D905 korbowód
W ofercie korbowód do silnika trzycylindrowego KUBOTA D905 Diesel. Większość korbowodów do silnika KUBOTA D905 dostępna od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje korbowodów do KUBOTA D905. Silnik KUBOTA D905 pracuje w maszynach budowlanych i maszynach rolniczych.
KUBOTA D905 tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do KUBOTA D905. Tulejki korbowodowe do silników KUBOTA D905 i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu do silnika KUBOTA D905 sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Do podstawowych zalet cylindrów chromowanych można zaliczyć ich maksymalną lekkość oraz dużą trwałość gładzi, zapewniającą dłuższe przebiegi do naprawy niż w przypadku tulei żeliwnych, ponieważ chrom jest odporny na korodujące działanie spalin. Chrom, w porównaniu z żeliwem, ma również inne zalety, jak: większa twardość (900...1100° HB wobec 180...450° HB tulei żeliwnych), większy współczynnik przewodności cieplnej. Duża przewodność cieplna umożliwia obniżenie temperatury cylindra (o około 30°C w porównaniu z cylindrem aluminiowym z wciskaną tuleją), a tym samym zwiększenie stopnia sprężania w przypadku takiego samego paliwa. Cylindry z chromowaną gładzią stosuje się również w silnikach do małych agregatów pomocniczych. Poza chromowaniem stosowane są również inne technologie przygotowywania gładzi cylindrów. Przede wszystkim należy wspomnieć o cylindrach FERRAL firmy Mahle, w których zamiast warstewki chromu użyto cienkiej warstwy molibdenu. Cylindry NI- KASIL mają dyspersyjną powłokę niklu, przy czym jej struktura wykazuje równomiernie rozłożone skupienia twardych i drobnych cząstek węglika krzemu.