Głowica KUBOTA D1703
W ofercie głowica do silnika trzycylindrowego KUBOTA D1703 Diesel. Wszystkie głowice do silnika KUBOTA D1703 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W naszej ofercie głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe do silnika KUBOTA D1703. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik Kubota D1703 znalazł zastosowanie w minikoparkach, miniładowarkach, agregatach, miniciągnikach itp.
Oprócz głowicy do silnika KUBOTA D1703 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, bloki silnika itp.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Według pierwszej wymienionej metody koncentrat cynku wymieszany z węglem „chudym” (dającym mało popiołu i części lotnych) ładuje się do mufli, w których jest ogrzewany do temperatury ponad 1000 “C. W temperaturze tej tlenek cynku redukuje się do cynku. Pary cynku (temperatura topnienia cynku wynosi 419°C) z retorty przedostają się do zbiornika-skraplacza, w którym kondensują się na ciekły surowy cynk. zawierający około 2% Pb oraz inne zanieczyszczenia. Część par przedostaje się do następnego zbiornika, zwanego balonem, w którym wskutek szybkiego ochłodzenia osadza się w postaci pyłu cynkowego. Po zakończeniu redukcji i destylacji ciekły surowy cynk przelewa się do kadzi, a następnie odlewa w płyty. W celu oczyszczenia surowego cynku można przeprowadzić rafinację przez stopienie go w piecu płomieniowym lub stosując destylację frakcjonowaną (rektyfikację).