Ciągnik KUBOTA B6100 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w miniciągniczkach i minitraktorkach Kubota B6100.
Sprzedawane przez nas filtry do miniciągniczków oraz minitraktorków KUBOTA B6100 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA B 6100 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA B 6100 filtr paliwa
- KUBOTA B 6100 filtr powietrza
- KUBOTA B 6100 filtr hydrauliki
Obsługujemy modele KUBOTA B 6100 takie jak: B6100D, B6100E, B6100HST-DT, B6100HST-E.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Sekcja tłocząca pompy wtryskowej BOSCH EP/VA...H... jednocześnie spełnia dwa różne zadania — pompy wysokiego ciśnienia oraz pompy regulatora. Tłoczek rozdzielczy wykonując suw roboczy wytłacza olej napędowy z wnętrza cylinderka, swym czołem do wtryskiwacza i do przestrzeni między cylindrycznymi występami wodzika upustowego a swym pierścieniowym osadzeniem do komory naporowej w gnieździe wodzika upustowego. Paliwo dopływa wówczas do komory naporowej dwiema drogami strumieniem o dużym natężeniu poprzez kanalik tłoczny i otwierający się na ten okres kulkowy zaworek tłoczny, a stosunkowo małym strumieniem przez kanalik o przelocie regulowanym, przesłanianym przez suwak dławiący. Wobec doprowadzania do komory naporowej oleju napędowego o wysokim ciśnieniu, wodzik upustowy wtedy ustępuje pod naporem oleju i przemieszcza się z przezwyciężaniem oporu swej sprężyny powrotnej, Kiedy cylindryczny występ wodzika od strony sprężyny powrotnej odsłania wlot kanalika przelewowego, wtedy z przestrzeni między występami wodzika upustowego paliwo zaczyna wyciekać do przestrzeni ssawnej. Wówczas ciśnienie w komorze tłoczenia natychmiast obniża się do chwilowej wysokości ciśnienia w przestrzeni ssawnej i zaworek odcinający zamyka się, czyli kończy się tłoczenie paliwa do wtryskiwacza. Przez resztę suwu roboczego tłoczek rozdzielczy jedynie wypycha paliwo z komory tłoczenia do przestrzeni ssawnej i do komory naporowej. Początkowo wodzik upustowy ustępuje jeszcze nieco wskutek ciągłego napływania oleju napędowego do komory naporowej, a następnie swym występem przejmującym napór paliwa odsłania wlot kanalika przelewowego.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.