CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik KUBOTA B1610 uszczelka głowicy

W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA B1610. Oferowana uszczelka głowicy występuje w miniciągniczkach oraz minitraktorkach KUBOTA B1610.Kubota B1610 USZCZELKA GŁOWICY
 
Uszczelka głowicy do KUBOTA B 1610 dostępna na miejscu. 
 
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
 
Obsługujemy modele KUBOTA B 1610 takie jak: B1610HST.
 
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
 
 
 
 
 
Czy wiesz, że...
Dość duże różnice między rzeczywistą i teoretyczną wydajnością sekcji tłoczącej pompy wtryskowej SCINTILLA są oczywiście przede wszystkim następstwem omawianych strat szczelinowych. Niezupełne napełnianie się komory roboczej zasobnika w porównaniu z wyciskaniem paliwa z powrotem do przewodu ssawnego zna w układach pośredniego działania niewielkie znaczenie. Ze zwiększaniem częstotliwości wtryskiwania, wskutek skracania się czasu trwania cyklów pracy sekcji tłoczącej,  ilości oleju napędowego odpływające w okresie napełniania się zasobnika z komory roboczej z powrotem zmniejszają się coraz bardziej. Podczas ustawienia tłoczka największego dawkowania sekcja tłocząca pompy wtryskowej  SCINTILLA, model ScBM t60, pracującej prędkością obrotową wałka kułaczkowego 100 obr/min, wykazuje rzeczywistą wydajność mniejszą niż teoretyczna o ok. 14 mm3/suw tłoczka.  Straty szczelinowe zaczynają gwałtownie wzrastać dopiero w chwili, w której krawędź sterownicza główki tłoczka zbliża się już do obrzeża wylotu kanalika zasilającego na odległość około 0,20 mm. Jeżeli tłoczek znajduje się w położeniu, w którym teoretycznie kończy się tłoczenie oleju napędowego do przewodu wysokociśnieniowego, to wyciek paliwa wynosi znów około 1,0 g/s. Podobne wyniki uzyskano podczas badania nowych sekcji tłoczących o innych średnicach nominalnych w granicach 6...10 mm. Wpływ wysokości uniesienia tłoczka na straty szczelinowe podczas tłoczeni a paliwa do przewodu wysokociśnieniowego (pompa wtryskowa BOSCH, model PR.., tłoczek 7 mm, niezmienne ciśnienie 6 MPa w przestrzeni pompowania, tłoczek w ustawieniu nominalnego dawkowania, kąt tłoczenia 22°).
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.