Ciągnik KUBOTA B1610 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA B1610 występującego w miniciągniczkach oraz minitraktorkach.
Obsługujemy modele KUBOTA B 1610 takie jak: B1610HST.
Do silnika KUBOTA B 1610 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Niezależnie od systemu regulacji dawkowania, kiedy rozpoczyna się lub kończy proces tłoczenia paliwa do przewodu wysokociśnieniowego, wtedy podczas przepływu oleju napędowego przez zmieniające się wolne przekroje przelotowe występują zawsze mniej lub bardziej uchwytne objawy prawie zawsze dość niekorzystny charakter i w pewnych warunkach mogą one znacznie wpływać na rzeczywistą wydajność sekcji tłoczącej. Biorąc praktycznie, skutki zdławienia swobody ruchu paliwa w przekrojach dozujących, tj. odmierzających dawki paliwa, sprowadzają się przede wszystkim do nieustannego powtarzania się krótkotrwałego zjawiska widlastego tłoczenia lub inaczej zjawiska dzielonego tłoczenia. Zjawisko widlastego tłoczenia polega na wytłaczaniu oleju napędowego z komory pompowania jednocześnie w dwóch kierunkach, częściowo do przewodu wysokociśnieniowego, a częściowo do komory wyrównawczej. Widlaste tłoczenie trwa przez jakiś czas przed teoretycznym początkiem tłoczenia i jeszcze przez pewien okres po teoretycznym końcu procesu tłoczenia paliwa do przewodu wysokociśnieniowego. Zjawisko widlastego tłoczenia .może zatem w określonych sytuacjach powodować dość wydatny wzrost rzeczywistej wydajności tłoczenia. Krótkotrwałe zdławienie przepływu w przekroju dozującym, zwłaszcza pod koniec doprowadzania oleju napędowego do wtryskiwacza, po teoretycznym końcu procesu tłoczenia, powoduje szczególnie niepożądane zakłócenia, zdecydowanie pogarszające charakterystykę działania układu wtryskowego o sterowaniu szczelinowym.