Isuzu 4FE1 cewka gaszenia
W ofercie cewka gaszenia, elektromagnes do pomp wtryskowych. Wszystkie cewki gaszenia do silnika Isuzu 4FE1 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach rolniczych, budowlanych i przemysłowych.
W ofercie wszystkie rodzaje elektromagnesu do pomp wtryskowych 4FE1. Wszystkie wersje cewki gaszenia dostępne u nas na magazynie. Silnik 4FE1 znalazł zastosowanie w wózkach widłowych oraz innych maszynach transportowych. Oprócz elektromagnesu pomp wtryskowych do silnika Isuzu 4FE1 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Przy lepszym wyrównaniu obciążeń istnieje mniejsze zagrożenie jednostronnym przeciążeniem i dzięki temu podniesiona jest trwałość. Z tego wynika, że w przypadku dużych kątów pochylenia (a takie stosowane są, jak na to zwracaliśmy uwagę, w uzębieniu daszkowym) nie tyle kąt pochylenia jest czynnikiem podniesienia nośności przekładni, ile wyrównanie stanu obciążenia. Wobec braku danych opartych na systematycznych badaniach eksperymentalnych podanego wyjaśnienia nie należy traktować jako naukowego twierdzenia, lecz jako hipotezę nadającą się do sprawdzenia. Jako jeden z argumentów, który przemawia za wysunięciem powyższej hipotezy, można przytoczyć wynik obserwacji obecnie konstruowanych i wytwarzanych przekładni dużych mocy. Dane te podajemy szczególnie na podstawie danych uzyskanych w wytwórni szwedzkiej ASEA. Otóż kąty w uzębieniu daszkowym są nie większe od 30° i dochodzą nawet nieco poniżej 27°. Trzeba jednak dodać, że te przekładnie cechuje dość wysoka klasa dokładności wykonania. Z tym wiąże się twierdzenie, że im niższa klasa dokładności wykonania, tym większe kąty pochylenia linii zębów w układzie daszkowym.