Tłoki i sworznie Isuzu 4CG2
W ofercie tłoki i sworznie do silnika 4CG2. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 4CG2, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 4CG2.
Czy wiesz że…
Silniki obustronnego działania oznaczone przez wytwórnię jako 688 D o średnicy cylindrów 680 mm, skoku tłoków 1200 mm, 1.25 obr/min, 8-oylindrowe dają moc normalną 8000 KM, a przejściowo największą przy 140 obr/min 11 200 KM. Cylindry są płukane poprzecznie przez zawory zwrotne umieszczone przed okienkami płuczkowymi. Takie zawory pozwalają na lepsze naładowanie cylindrów roboczych. Identycznej konstrukcji zawory lamelowe są zastosowane do pomp płuczkowych, umieszczone w układzie piętrowym potrójnym, które są napędzane z końca wału korbowego. Konstrukcja cylindrów, stojaków i podstawy silnika jest żeliwna, odciążona na całej swej wysokości mocnymi stalowymi ściągami. Płaszcze cylindrów na długości silnika są połączone śrubami ustalającymi, toteż tworzą sztywną całość. Do płaszczów wstawione są trójdzielne tuleje żeliwne z wkładami staliwnymi. Tuleje te w środkowych częściach mają po jednej stronie symetryczne okienka do powietrza wlotowego, a po stronie przeciwnej okienka spalin wylotowych.