Części Isuzu 4CG1, 4CG1T, 4CG2
W ofercie wszystkie części zamienne do silników 4CG1, 4CG1T, 4CG2 . Do silników tej serii oferujemy między innymi: tłoki, pierścienie, uszczelki, uszczelki głowicy oraz wiele innych części.
Wszytkie części do silników tej serii dostępne w ofercie.
Silnik Isuzu 4CG1, 4CG1T, 4CG2 to czterocylindrowe silniki Diesla stosowane w maszynach budowlanych i drogowych takich jak: minikoparki, małe ładowarki i zagęszczarki.
Niezależnie od tego jaki silnik Isuzu użytkujesz - skontaktuj się w nami. Posiadamy wszystkie części silnikowe. Oferujemy części zamienne do Isuzu - silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
Czy wiesz że...
Rozruch silnika sprężonym powietrzem odbywa się automatycznie i jest również nastawiany ze stanowiska manewrowego. Zawory rozruchowe otwierane i zamykane sprężonym powietrzem otrzymują potrzebne powietrze od pneumatycznego rozdzielacza zależnie od kierunku obrotów. Płukanie i ładowanie cylindrów świeżym powietrzem dokonują indywidualne pompy tłokowe połączone z kolektorami podcylindrowymi. Napęd tych pomp odbywa się przez dźwignię ruchu wodzików korbowodów. Dla pracy silnika z doładowaniem pompy są wyłączane, a powietrze od zespołu doładowującego, po przejściu przez chłodnicę, dostaje się wprost do kolektorów podcylindrowych i okienek wlotowych w cylindrach, Jak wspomniano, jeden zespół doładowawczy obsługuje trzy cylindry. Jako doładowarkę zastosowano turbosprężarkę typu Helsingor-TL20. Silnik po uregulowaniu kątów otwarć i zamknięć zaworów wylotowych (otwarcie 80° przed DMP, a całkowity kąt na krzywce 135°) i dobraniu odpowiednich końcówek wtryskiwaczy, przy 165 obr/min wywiązywał przy normalnym ładowaniu moc cylindrową ok. 500 KM, co odpowiada średniemu ciśnieniu użytecznemu 6,25 kG/cm3. Zużycie oleju napędowego o wartości opałowej ok. 10 000 kcal/kg wynosiło 163 g/KMh, przy czym spalanie było bezdymne, a temperatura spalin za zaworami wynosiła średnio 286 ,pO. Silnik przeciążony o 10%, tj. do 550 KM/cylinder, czyli do średniego ciśnienia użytecznego 6,67 kG/cm2, zużywał 168 g/KMh, przy temperaturze spalin za zaworami 288 °C.