Wtryskiwacze i pompa wtryskowa Isuzu 3YB1
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 3YB1. Końcówki wtryskiwaczy i kompletne wtryskiwacze (dla wersji nie Common Rail), pompa wtryskowa, a dla najnowszych wersji tego silnika kompletne wtryskiwacze do Isuzu 3YB1.
Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 3YB1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.
Pompy wtryskowe Isuzu 3YB1 nowe i regenerowane. W ofercie również części zamienne do pompy wtryskowej- sekcje tłoczące, zaworki oraz głowice pompy wtryskowej Isuzu 3YB1.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że...
Najważniejszy ni składnikiem żeliwa, poza węglem Jest krzem. Krzem sprzyja wydzielaniu się grafitu. Im mniejsza jest łączna zawartość węgła i krzemu i im większa szybkość chłodzenia, tym większa jest skłonność do powstawania żeliwa białego. Głównym składnikiem strukturalnym tego żeliwa jest ledeburyt przemieniony. Żeliwo białe jest twarde, kruche i nie nadaje się do obróbki skrawaniem. Z tego względu jako materiał konstrukcyjny nie jest stosowane. Wykorzystuje się je do dalszej przeróbki na żeliwo ciągli we. Przełom żeliwa jest jasny. Węgiel w żeliwie szarym występuje w postaci płatków grafitu (powodują one charakterystyczny szary kolor przełomu. W celu rozdrobnienia wtrąceń grafitu stosuje się tzw. modyfikację, polegającą na wprowadzeniu do kadzi odlewniczych z ciekłym żeliwem dodatków (modyfikatorów), np. żelazokrzemu. Modyfikacja wpływa szczególnie na wzrost wytrzymałości żeliwa na rozciąganie.