Tłoki i sworznie Isuzu 3YD1, UM3YD1
W ofercie tłoki i sworznie do silnika 3YD1, UM3YD1. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 3YD1, UM3YD1. Zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 3YD1, UM3YD1.
Czy wiesz że…
Zakłady Fiat rozpoczęły budowę silników wysokoprężnych w oparciu o patenty R. Diesla w 1905 r. i zwłaszcza przy dostosowaniu ich do napędu statków wniosły wiele cennych swoich pomysłów konstrukcyjnych do ich budowy. Silniki okrętowe zaczęła ta firma budować w 1911 r. Duże zasługi w ich rozwoju w tych zakładach do 1941 r. położył zasłużony inżynier dyrektor tej wytwórni Giovanni Chiesa. Obecnie wytwórnia Fiat prowadzi działy różnych silników. Prócz silników okrętowych o największej mocy, szeroki program budowy obejmuje silniki mniejsze, pomocnicze okrętowe oraz przemysłowe, czterosuwowe i dwusuwowe. Na szczególną uwagę zasługują jej bogate doświadczenia w zastosowaniu ciężkich paliw do silników okrętowych.