Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 3LB1T
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 3LB1T. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do Isuzu 3LB1T.
Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 3LB1T oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.
Pompy wtryskowe Isuzu 3LB1T nowe i regenerowane.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
Konstrukcje silników RD są wyróżniająco lekkie. Silniki RD 76 mają ciężar jednostkowy ok. 42,5 kg/KMc. Tłoki, płaszcze cylindrów, głowice i zawory wtryskowe są chłodzone wodą słodką prowadzoną w oddzielnych obiegach. Tłoki są chłodzone olejem lub wodą. Największe silniki mają tłoki chłodzone wodą. Silniki typu RD 90, o liczbie cylindrów 6 do 12, rozwijają moc od 12 000 do 24 000 KM, a zatem mogą służyć do napędu statków o nośności do 30 000 dwt przy prędkości 15 do 16 węzłów. Według licencji Sulzera buduje się również silniki RD 90 w Japonii. Jednostki 9-cylindrowe o mocy 18 000 KM zastosowane do statków o nośności 11 000 dwt i prędkości ponad 19 węzłów1) są obecnie w budowie dla linii dalekowschodnich (Malaje, Hongkong).