Tłoki i sworznie Isuzu 3LA1
W ofercie tłoki i sworznie do silnika 3LA1. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 3LA1, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 3LA1.
Czy wiesz że…
Wał rozrządczy z krzywkami pompek wtryskowych i suwaków sterujących zawory rozruchowe, otrzymuje napęd od wału korbowego przez koła zębate. Na końcu wału rozrządczego jest osobny regulator. Suwaki obrotowe w przewodach spalin napędzane są za pomocą łańcuchów. Pompy wtryskowe silników wielocylindrowych są zebrane w jednym lub dwóch blokach. Dla obydwóch kierunków obrotów wału dla jazdy „w przód” lub ,,w tył”, krzywki pomp wtryskowych i suwaków rozruchowych są podwójne. Zmianę kierunku obrotów wału przeprowadza się ze stanowiska manewrowego silnika przez przesuwanie wału rozrządczego. Powietrzna pompa płuczkowa, na-pędzana z końca wału korbowego, jest podwójna - piętrowa. Zawory ssawne są umieszczone po stronie wałka przystawkowego, a zawory tłoczące po stronie przeciwnej, przy czym komora tłocząca łączy się z kolektorem powietrza płuczkowego ułożonego wzdłuż silnika. Wszystkie łożyska silnika są smarowane pod ciśnieniem w obiegu zamkniętym. Cylindry smarowane są za pomocą osobnych smarownic z widocznymi kroplami przetłaczanego oleju smarnego. Silniki jednostronnego i dwustronnego działania nadają się do pracy przy użyciu ciężkich paliw, tzw. bunkrowych.