Isuzu 3KR2 uszczelniacze zaworowe
W ofercie uszczelniacze zaworowe Isuzu 3KR2, gumki zaworowe, uszczelniacze trzonków zaworowych do silnika 3KR2. Wszystkie uszczelniacze dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy do silnika Isuzu 3KR2. Wszystkie wersje uszczelniaczy trzonków zaworowych dostępna u nas na magazynie. Silnik 3KR2 znalazł zastosowanie w miniładowarkach, koparkach, minikoparkach.
Oprócz gumek zaworowych do silnika Isuzu 3KR2 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Przy dużych prędkościach obwodowych może wystąpić pienienie oleju. Ustrzec się tego można, stosując pod tarczą zanurzonego koła osłonę z blachy z otworami, przez które napływa olej z misy. Otwory powinny być tak dobrane (najlepiej drogą prób), żeby natężenie dopływu odpowiadało potrzebom smarowania zębów. Według niektórych źródeł ilość oleju, która powinna być zawarta w przekładni (w misie), wynosi w litrach (2,5 do 8) Ng. W ostatnich czasach podkreśla się celowość umieszczania w misie olejowej stałych magnesów w celu gromadzenia wokół nich cząstek stali zdartych z zębów (lub pochodzących z pittingu). Po uruchomieniu przekładni olej powinien być wymieniany (zużyty można parokrotnie filtrować i używać go na nowo) po 200 do 300 godzinach ruchu. Po zakończeniu procesu docierania przekładni okres użycia oleju może wynosić około 2500 godzin. W niektórych układach przekładni nie da się zanurzyć kół zębatych bezpośrednio, stosuje się wtedy specjalne tarczki.