CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Tłoki i sworznie Isuzu 2KB1.

W ofercie tłoki i sworznie do silnika 2KB1. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.

Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 2KB1, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.

W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 2KB1.

 

Czy wiesz że…

Zespół posiada jednostopniową turbinę gazową i jednostopniową sprężarkę promieniową. Wał zespołu jest pojedynczy, przy czym wirnikowa tarcza turbiny gazowej tworzy z wałem jedną całość. Na tej tarczy w wytłoczeniach są umocowane łopatki turbiny, wykonane z żaroodpornej stali. Wirnik sprężarki jest nasadzony na wał. Ułożyskowanie wału jest umocowane na sprężystych wkładkach tłumiących. Od strony sprężarki zastosowano łożysko kulkowe, a od strony turbiny łożysko rolkowe, które może przesuwać się pod wpływem wydłużeń cieplnych wału. Łożysko od strony sprężarki jest zarazem łożyskiem oporowym. Obydwa łożyska mają osobne smarowanie pompami zębatymi, które otrzymują bezpośredni napęd od wału. Zbiorniki olejowe tych pomp są oddzielne. Sprężarka posiada ułopatkowany dyfuzor. Labirynty uszczelniają przestrzenie ciśnieniowe od zewnątrz i od strony turbiny gazowej. Przegroda z izolacją oddziela sprężarkę od turbiny. Na uwagę zasługuje uszczelnienie turbiny gazowej. Dla zapobieżenia przedostawaniu się spalin wzdłuż wału w kierunku łożyska zastosowano labirynty oraz zamknięcie powietrzne, do którego powietrze doprowadzane jest osobnym kanałem. Przestrzenie wyrównawcze między uszczelnieniami zapobiegają wahaniom ciśnień i stratom oleju smarującego łożyska.