Głowica Mitsubishi L2E
Głowica silnika Mitsubishi L2E z maszyn budowlanych oraz przemysłowych.
Wszystkie części zamienne do silników Mitsubishi L2E, np. głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Mitsubishi w pełnym asortymencie.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic Mitsubishi L2E mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
Głowica Mitsubishi L2E dostępna od ręki.
Zadzwoń do nas – odpowiemy na wszystkie pytania.
Czy wiesz, że…
Znając charakterystykę odporności na starzenie fizyczne elementów samochodu oraz charakterystykę widma wymuszania starzenia można z odpowiednim prawdopodobieństwem ocenić czas przejścia samochodu ze stanu sprawności w stan niesprawności. Przejście elementu samochodu ze stanu zdatności w stan niezdatności może być wywołane bodźcami kumulującymi lub skokowymi. Intensywność przechodzenia danego urządzenia ze stanu zdatności w stan niezdatności może być przedstawione za pomocą rozkładów Weibulla, normalnego i innych. Zmiana stanu technicznego samochodu jest procesem przypadkowym i dlatego można ją przedstawić za pomocą dużej liczby realizacji zjawisk, znajdujących się w pewnym obszarze. To znaczy, że dla różnych obiektów zmiana rozpatrywanego stanu parametru struktury będzie różna, charakteryzowana różnymi krzywymi. Linią ciągłą przedstawiono krzywą średnich wartości zbioru możliwych do realizacji. Jeśli wykonany pomiar parametru struktury po eksploatacji, to jego wartości będą w przedziale i ich rozkład będzie zbliżony do rozkładu normalnego.