Głowica KUBOTA DF1500
Głowica silnika KUBOTA DF1500, który znalazł zastosowanie w branży rolniczej, maszynach budowlanych. KUBOTA DF1500 to model silnika gazowo-benzynowego.
Wszystkie głowice do silnika KUBOTA DF1500 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe do silnika KUBOTA DF1500.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Z parametrów fizycznych paliwa decydujące znaczenie dla tworzenia korków parowych ma temperatura destylacji 10%. Ze wzrostem tej temperatury możliwość powstania korków maleje. W stałej temperaturze paliwa intensywność parowania zwiększa się ze spadkiem ciśnienia w układzie paliwa. Najniższe ciśnienia, czyli największe podciśnienia ssania, istnieją w przewodach paliwa bezpośrednio przed pompą oraz w samej pompie w suwie ssania. W tym obszarze występują więc najbardziej sprzyjające warunki dla tworzenia korków parowych, gdyż panują tu zarówno najmniejsze ciśnienia, jak i najwyższe temperatury. Objawem korków parowych są pęcherzyki gazu w przewodzie paliwa przed pompą oraz w pompie widoczne, gdy te elementy są wykonane z materiału przezroczystego.